fredag 9 november 2007

Work at work.

Vakna nyss. Detta ska föreställa min lediga dag men jag ska jobba inom någon timme nu. Det gör inte så mycket faktiskt för jag har slupptit att gå upp tidigt och ha ågest för att man är så trött. Och dessutom så är det mitt extra jobb, lite pengar. Vilken skillnad pengar gör. Nästan äckligt.
Man väljer nästan att hellre att gå till sitt extra jobb ochfå in stor summa pengar där istället för att vara glad för att man praktisera och få den kunskapen man får där ute. Jag antar att man är för bostskämd. Praktiken är rolig, det är den. Men man har tänkt många gånger att man vill ha något för det. Och jag är uppväxt med att inte tycka så, för at jag får trots allt kunskapen. Därför jag är där. Ibland kan det bara vara svårt att acceptera .

Nu jobb till 23.00. Jag trivs bra med dom tiderna. Där är man inte bortskämd!

Inga kommentarer: