torsdag 22 november 2007

Min egna födelsedags present

Är fruktansvärt trött och jag ska faktiskt bara ta och packa ner saker inför helgen nu i kväll, sen absolut inget mer.  Och plus att både jag och Anna passa på att gå i stan när vi ... förmodligen inte hade någon dansk lektion. Vi fynda båda två på ett par skor. Dom ska användas väl denna helg må jag säga. Det får vara en födelsedags present till mig själv. Det gäller enbart jobb och utgång denna helg. Kan livet bli bättre? Absolut inte. Det innebär stress, men man är  en sjuhelsike människa på att stressa. Godnight! 



2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Tack, vad glad jag blir! :D
Det där med att bjuda in en egen kavaljer var det tal om för oss med. Men alla hör väl på namnet att det är en studentbal dvs. en bal för studenterna. Vi gick ihop, alla gymnasieskolor i hela Sundsvall och körde en bal. Så eftersom att min pojkvän gick på en annan skola så "önskda" jag om att få sitta med honom (man fick skriva önskelappar så fixade dom det). Jag var hur nöjd som helst med balen, bland det roligaste i hela mitt liv! Hoppas ni kan ordna till erat, ni kan ju köra en bal med bara tjejer? :p

LK sa...

svenskk: Jo det tyckte vår skola med. Det är till för studenterna, men så tänkte vi att man kunde bjuda in tex en skola som enbart har killar nästan, för det finns det. Då skulle det kanske funka. Men det gick inte heller igenom. och då föreslog alla att vi bara ha för tjejer då. Det är inte så farligt med det. Men tyvärr fanns där en lat ursäkt för det med. men jag ska göra allt för att uppleva en liten studentbal i alla fall. Om det så ska bli att bara klassen fixar sin egen, så varför inte. man får vara positiv till sådana här situationer!