fredag 16 november 2007

riktigt jävla trött...

Nu säger jag det. jag är riktigt jävla trött på dessa nätter. klockan är nu tio över fyra och jag känner mig inte trött. Detta funkar inte. Det står mig upp i halsen. Det är ju riktigt ensamt att sitta såhär. Det är nu det skulle passa bra med lite pusski-mys* eller att dra hem lite låtar som jag gjorde hela natten igår/idag. Jag orkar bara inte. Går så slött. Jag tänkte på att jag kunde göra en musik lista. Lisettes top ten eller något. Det är det min blogg ska gå ut på egentligen, musiken & musiken, tillsammans i ett. Grejen är...jag orkar inte.

Jag ställde en fråga till några på min konstakt lista på MSN. Det är ändå en hel del inne nu vid denna tidpunkten och då menar ja på att dom sitter i samma sits som jag, dvs ofrivilligt.

Min fråga: Hej. Jag har problem med att sova. Har du också det? Såfall, vad gör du just nu?
Svaren:
1. - Jag sitter och spelar med vännerna.
2. - Jag kan sova när som helst. jag vill bara glo filmer..
3. - pluggar inför prov.
4. - har inte tid, jag spelar
5. - spelar cs.

I och för sig så var det bara fem som svara på min fråga men: VA!? Har jag bara spelnördar på min kontakt lista. Hur kan jag ha det? Och hur himla socialt är det? Här sitter jag och har världens problem med sömn. Då väntar jag mig att någon förstår och kan ge mig tips, men hälften sitter uppe FRIVILLIGT! Nej nu får ni ta och ger er. Ska ni ha en massa rynkor av utmattning när ni blir äldre? Jag vill sova och ni kan inte ens hjälpa en. Ni gör allt detta frivilligt. Jag ska gå och titta tv nu, sen så ska jag nog se till och kolla upp lite folk på min msn lista redan imorgon! Nu orkar jag inte. Godnight.

Inga kommentarer: