onsdag 7 november 2007

Ingen skilssmässa!


Min mac daddy har fått för sig att frysa till sig då och då när den känner för det. Jag trodde jag var den enda som hade fått det problemet med min mac. Eller att det var jag som behandla den som en helt vanlig PC men jag har försäkrat mig att jag verkligen kan hantera min mac daddy! Så jag tycker inte den ska svika mig som den gör mig ibland. Efter att gått och sörjt några veckor nu så har jag äntligen förstått och läst vad som är felet. Det är inte bara min mac som fryser sig. Jag är inte ensam, jag är ingen dålig mac ägare. Vilken lättnad. Fick lite information om vad som var felet. "Flera användare har nämligen rapporterat att startprocessen hänger sig efter inloggning." DÅLIGT!!- läs mer på MACWORLD

Nu vet jag vad som är felet och nu kan jag behandla min mac daddy som vanligt för jag vet om att problemet ligger inte hos mig. "det är inte mig det är fel på, det är på dig felet sitter, darling!" - tillsammans fixar vi detta. Du är trots allt årets förälskelse.


Inga kommentarer: