tisdag 20 november 2007

du vackra känsla.






Alex är och ser Lars Winnerbäck ikväll. Jag fick ta en liten del av hans nervositet innan idag. Jag förstod ha fullt ut. Man har liksom suttit där själv för två helger sen: nervös och spänd. Jag kan äntligen ta del av den diskussionen. Och trots  att vi inte har samma musiksmak så förstod jag han. Man blir ivrig när man ska se någon som man tycker om mycket, eller ska man säga beundra?  Lars Winnerbäck har inte varit en favorit till mig men Alex har gjort så att jag faktiskt tagit mig tid till att lyssna på han. Speciellt  hans nya  album.  Jag fastna för en låt "om du lämna mig nu". Den kan jag lyssna på i om och om igen, samt tänka på Alex från och till.  Jag får sannerligen hoppas han får det bra ikväll. Mycket kan gå emot dig, mannen. Men ikväll är kvällen din! 

Själv så ska jag försöka få ner mina låtar.  Har fått ner två live-set än sålänge, men mer än så kanske det inte blir ikväll för allting går så sjukt segt.  Fitthelvete! 


Inga kommentarer: