torsdag 15 november 2007

SÖMN, VAR ÄR DU!

Jaha...det var inte längesedan jag skrev mitt förra inlägg här. Försökte sova men jag bara låg och vred mig. Jag låg så i några timmar sen gav jag upp hoppet. Sömnen får dyka upp när den känner för det. Istället sitter man här och ....ptja, gör absolut ingenting.  Jag har i alla fall hunnit att få en liten fight med firefox. Har absolut ingen anning om vad fasiken det håller på med. Det är segt och alla bilder som ska visas, visas inte. Så då får man ta och trippa in på safari, macens egna internet sida och det är absolut ingen favorit till mig, men ska firefox bråka med mig såhär hädanefter så kommer jag definitivt avsluta min relation med firefox och gå över till safari. 

Jag tror att det börjar lite tecknat på tv nu. Se om man kan slänga i sig en snabb frukost framför tecknat och därefter somna? Åh nej, sådan tur ska vi inte ha. Det är dags för praktik om 1tim & 30min. 

Efter skratt kommer solsken, mina vänner! 


Inga kommentarer: