onsdag 21 november 2007

Oh dear..

Var i stan idag och fixa lite.  Titta på kläder som man kanske kan ha på sig på Lördag. Men absolut inget var frestande.  Jag hitta ett par skor, det var allt. Ska se om man kan svänga in imorgon och titta på dom igen, smat välja ut ett par kläder som man nu kan ha. Lite spänt är det allt inför Lördag måste jag säga. Inte varje dag man göra något sådant som man nu ska göra.  

Så kommer man hem då. Tusen frågor på en och samma gång. Vad är det med föräldrar och frågor? Hur kan dem förvänta sig att det man ska svara på alla frågor på en och samma gång. En del var om jobb och sen angående helgen. Jobb kan jag inte utantill jag är då beroende av min kalender, så då måste jag hämta den och checka läget. Medans jag kollar upp datum får jag en hög med frågor, därav så kan jag inte hitta det datumet jag letar efter. Man blir lite smått irriterad.  

Jag vill ha Lördag nu. Jag vill att den både ska vara länge och vara över.  Hittar jag inte det jag vill imorgon så kommer det inte bli en fin Lördag. Så funkar man, och så är det helt enkelt! 

Inga kommentarer: