fredag 2 november 2007

Fyllesamtal.

The sounds - Rock n roll.mp3 yeah! här sitter jag ännu en fredagskväll. Den sista lovdagen på detta lovet. Sen är det dags att vakna upp och förbereeda sig för dte hårda livet igen. Ingen fest har det blivit och det har ändå varit grymt frestande att våga ta sig ut nu i veckan och bara släppa loss all energi man har hållt inne nu de senaste veckorna men sen så säger kroppen NEJ och dessutom är ett LÖFTE ett löfte. Och bara för att jag inte ska frestat och dras med i grupptrycket så har jag faktiskt förbjudit fyllesamtal från folk till mig nu under helgerna och nu under lovet. Folk har verkligen svårt att lyda det. Är det bara för att påmina mig att ni har det kul där ute med era äckliga drinkar? (; Min regel är simpel och bra. Ring inte och tala om hur mycket ni druckigt eller vilka nummer ni fått. Ni hjälper mig inte här!

J ringer klockan 01.30
- hallåååååååååååååå!
- hallå....jag hör dig knappt!
- bara för jag är inne på dansgolvet... wöööhoooooooooooo!!
- du fick inte ringa mig, vi är inte vänner mer bara så du vet.
- wöööhoooooo, hörs imorrn PUSS!

C ringer klockan 00.00 en annan festdag.
- Liissaaaan! sitter du hemma och har det kul?
- ring inte för att jävlas...
- vi miss u!!!! måste gå nu.

B ringer klockan 00.10 samma festdag som C
-om C kan ringa dig så kan jag också ringa dig!
- vad vill du/ni?
- vi vill bara påmina dig om att det står en drink här
- ring imorgon, jag kommer iaf må bra. Inte ni!

Vad ska jag säga? Det finns inget att säga. Saknad på dansgolvet. Men det är självklart att man är. Man dansa ihjäl dansgolvet under en hel kväll så att det fick blåmärken. Den saknar väl en för det. Klubben drog in mycket pengar på en. Nu får den göra det för min rester istället, dvs mina party friends!

Have fun, the floor is yours, mate!

Inga kommentarer: