måndag 12 november 2007

what would this fool do, for real?

Jag har kommit på fötterna igen efter helgen med tiesto. Jag längtar naturligtvis tillbaka. Men jag fixade mitt rum idag och städa upp fint. Vet ni varför jag gjorde det? bara för att jag rama in min biljett (yes, jag ramar in alla mina biljetter som har gett mig minnen for life). Vilket fall som helst så är det gjort.

Jag fick naturligtvis också lite problem när jag skulle försöka rama in. Jag är klumpig och det är inte meningen jag ska sitta och göra en massa saker. Försökte på ett finurligt sätt få min biljett att fastna på pappret som är bakgrunden på tavlan. Allt för att inte använda tejp eller häftmassa som ger biljetten fula märken. Jag funderade och funderade. och plötsligt kom det upp från ingenstans "what would Mcgavyer do?" - och jag vet om att det är inte bara jag som har tänkt den meningen! Varför i helsikes namn tänker man så? Vad ska mcgavyer göra för dig i just DIn situation? Det han gjorde var självklara saker om man tänker efter. Och oftas när man tänker på just den meningen: what would Mcgavyer do, så får man oftas inget svar heller, för man kommer inte på något. Inget vettigt.
Det skulle sitta fint om en man kom på sin kvinna att vara otrogen. Ska han då ställa sig upp och tänka "what would Mcgavyer do?" - det skulle få mig att asgarva må jag säga.

Jag fick inget svar av mitt tänkande på Mcgavyer i alla fall. Så jag fick ta häftmassa helt enkelt och få fula märken. Mcgavyer, du är rätt så dålig trots allt.

Inga kommentarer: