torsdag 31 januari 2008

sitter lugnt och fint och bara stirrar rakt ut med ett väldigt stort leende rakt i ansiktet. Jag är så nöjd. Just nu kan allting vara upp och ner men jag känner mig så nöjd och så glad inombords. Jag vet exakt vad de beror på, och det är en sju helsike känsla måste jag säga. Det är sådana här stunder jag kan gå till skolan med ett skratt av lycka, promenera på jobbet i regn med ett fast leende på läpparna. Detta vill jag inte dela med någon, bara med mig själv.

Fast ja, jag ska ut med Nina imorgon och då kommer hon och hälften av Malmö ta del av det. Eller vad är det jag säger? malmö får alltid sin lilla del av mig på något sätt, kvittar humör. Så imorgon blir det extra mycket av mig. Imorgon ska vi besöka klubben neon för första gången. Fribiljetter och allt. Så varför inte? det skadar inte. Skulle det nu vara världens tråkigaste skit så kan man alltid gå vidare. Imorgon imorgon imorgon!

Inga kommentarer: