lördag 19 januari 2008

'welcome dear'

klockan tolv tjuter mobil helvetet till och stör mig. Solen som fått för sig att titta fram, lyser rakt på mig så jag känner en äcklig värme. Jag är törstig och kan nog dricka fem liter vatten. För att få vatten måste jag resa mig upp. Jag ligger såklat kvar...vem orkar resa sig direkt efter god sömn. Snabbt reser man sig och.....HALLÅ BAKFYLLA! det var inte igå du kom och sprängde mitt huvud. Ingen härlig ämne det där inte. Jag föll och ramla duktigt på det igår. what to do. man har sina svagheter. Chokladfabriken erbjöd bara skit och även i onyktert tillstånd så var det skit. Samma människor och samma sorts av sopor. däremot fick min vackra klänning många kommentarer. Vilket jag inte förstod igår just för att jag avskydde min klänning så pass mycket. Ångesten smyger på sig nu även om jag bara satt och titta på allt smuggel folk. Men ångesten är där ändå, huvudvärken försvinner inte, solen bara lyser, och telefonen ringer och berättar vad som skedde igår. Inget hände. But stil...big fucking ångest.


Inga kommentarer: