söndag 13 januari 2008

där sitter man...

jag: pappa internet är dött! sätt igång internet till mig!!
pappa: dra ut kontakten och sätt in den igen om tio min
jag: tio min?! jag måste ha internet nu!
pappa: varför kan du aldirg vänta? vad är viktigt?
jag: jag var mitt inne i musiken och sen kolla jag runt lite. jag måste fortsätta med det tills jag är nöjd.
pappa: för helvete...
jag: internet!!! nu nu nu!!

Så är det. jag vaknar upp på morgonen och det första jag gör är att sätta igång datorn för att få igång musiken, slösurfa lite och kolla nyheter och vädret. det är ett måste för jag orkar inte kolla ut genom fönstret i heller. När man väl kommer hem så är det datorn igen. Man slänger väskan brevid sängen, tar datorn i sin famn och begraver sig i sängen. Där stannar man tils man känner sig trött eller tills man får sittsår. Just nu älskar jag livet i sängen. Det är inte ofta man haft det. I just fucking love it.

Inga kommentarer: