onsdag 9 januari 2008

hello and bye

vad säger man? jag försov mig idag. Det innebär att jag missa min första lektion inom matematik idag. Bra jobbat. Imorgon så måste jag leta upp min matematik lärare som jag vet om kan vara väldigt argsin av sig när det gäller elever som jag, som försover sig. det är smällar man får ta. Knipa ihop och se duktig ut med att fråga om man ska göra allt dom har gått igenom till läxa. som sagt, läxa på bussen. Jobb klockan ringer i öronen på mig nu, snart ringer det in till jobb. Det blir hem och duscha, packa ner skolböcker till morgondagen, för imorgon är det dags för den första skoldagen på väldigt länge. Gäller att ha med sig sina saker. Att man orkar vara ordningsam förstår jag inte, men jag orkar det tydligen.

Nu jobb jobb jobb jobb.

i öronen: maroon 5 - sunday morning

Inga kommentarer: