torsdag 10 januari 2008

ändring

ja fyfan. sitter här i rummet och checkar runt lite vad som finns här. Mitt rum är litet och ganska så mysigt, enligt alla andra. Klart jag gilla mitt rum när jag fick det. Litet och väldigt lite och städa. Tyvärr, även om man har lite stökigt så ser det ut som andra världskriget som mor min oftas punkterar när det ser ut som skit. För det mesta har jag minnen som tex mina tavlor. Alla mina tavlor innehåller minnen, sen är det väl mycket sminksaker jag har med. har ingen ordning på varken det ena eller det andra. Har en väldigt clean stil när det gäller inredning om jag får välja. Jag klara mig utan det där coola, som tex tapeterna, dom ska vara något speciellt, eller färgen man har ska vara så cool som möjligt. Färgen gör inte allt, eller tapeterna. jg tycker det har med inredningen att göra. Hur du lägger upp visa saker. Vad du blandar för matrial. Eller man kanske helt enkelt kör ett och samma matrial i rummet. Just nu är allting vitt och grönt i mitt rum. Tröttnat på det. Jag ska ha mörkt. Mörkt träslag trivs jag bäst med. Påminner mig inte om någon stadshus utan om ett simeplt rum som helt enkelt har en mysig inredning. När lönen kommer ska jag faktiskt ta och lägga ner en hel del pengar på det. Jag ska skaffa mig mörka brädor/hyllor. inreda med mycket antikt och sen införskaffa mig en antik stol. Jag älskar det. Det är så lätt att hitta på second hand. bara att handla om, sen göra om den till din smak. Mycket kristall ska förekomma med och silvrigt stål. ja fyfan, det kommer se gott ut sen.
hade jag haft ett väldigt stort rum så hade det få se ut såhär (bilden nedan). Trivs i en sådan miljö. Hade också varit grymt sugen på sängen mer än vad jag är nu....


Inga kommentarer: