tisdag 22 januari 2008

de nya teet.

Jag är den människan som absolut vägrar dricka kaffe eller någon annan sorts av liknande kaffe. Det luktar bara gott men smaken är ju fanimej avsky/äcklig. Nej nej och nej. Te är min grej. Det kan jag dricka i liters viss. Jag kan dricka det vilken årstid det än är. det är så gott, och luktar gott också! två saker i en. ojojoj. Långt ifrån kaffe där ja!

denna morgonen blev jag väckt av mor. ledig från skolan och allt. Tittar in i kylskåpet och alla de andra skåp man har i ett hus. Där fanns frukost. Men där fanns ingen mjölk, eller te. jaha, ja jag orkar inte handla. Nej, nu får det räcka med att handla. jag var och handla igår och det får räcka. Jag äter mina mackor som är sjukt torra utan te. Det funkar, men efter mackorna vill jag dricka. Vatten kanske? det smaka illa.

efter att ha gått och tänkt på det en timme så bestämmer jag mig. Jag ska ta den där pulverpåsen med cappicino och göra mig lite varm dryck. givetvis slår jag i sjukt mycket socker i, så mycket så det verkligen tar emot när jag ska röra om med skeden.

sitter här i sängen och dricker något form av kaffe med tio liter socker i. Det är helt okej ändå. Kanske inte bra med sockerdosen varje dag, men om i nödfall, om man inte har te hemma så är det perfekt såfall.

Thats my morgning life.

Inga kommentarer: