måndag 28 januari 2008

choklad & slagt



Lördags kvällen blev fin fin. det blev till becki med Anna, därefter till Möllan på förfest och därefter ut till choklad på en serbisk kväll, vilket var helt super. Man dansa och skojade, men runt ett två tiden blev det stop för mig. Jag ville hem så jag planerade för att åka hem. Ett sms stoppa mig där... då ebstämde jag mig för att åka till slagthuset och träffa C. Allting gick så fort, där stod jag utanför slagt och frös ihjäl. Rätt som det är står det en kille och säger att jag kan komma in. jag var helt chockad, hur kan jag komma in? Åldern var hög, men med han kom jag in. Vilken tur. Så jag gick in och träffa C. Grymt härligt var det. Kan inte förklara det i ord men det var roligt. Där mingla vi runt med drinkar i hand och prata och skoja om allt möjligt tills slagt stängde. Därefter blev det burger king och hem till C. Vi titta på saw 4, men somna någonstans i filmen rätt som det är. vakna upp med ett leende på läpparna, eller nej...jag vakna upp med att jag börja skratta, det var ett glädje skratt. Sålänge sedan det var jag hade det. Så nöjd jag känne rmig med Lördagskvällen. Tack! :)

Inga kommentarer: