onsdag 23 januari 2008

madness till max

Vad galen jag känner mig nu. åkte in till stan för någon timme sen, gick runt lite och titta på lite olika saker som ögat kunde se. Vilket bara var skor, skor och skor. Riktigt gryma skor har dom fått in på dinsko. Där titta jag och fastna för ett par vanliga ballerina och ett par höst/vår stövlar. Känd emig som en apa, hoppa runt överallt av lycka och spände mig. Gick där efter in till åhlens, såg underbara väskor..väskor överallt! vad ska jag ta mig till? hur ska jag klara mig ur detta? detta gör mig galen, galen gaaaaalen.

fick åka hem och lugna ner mig och trösta mig med att denna dressen (på bild) ändå satt ganska så bra ändå. Nu är det in till skolan igen, sen är det back to stan för att checka skor, jackor, väskor och skit igen. Skratta eller gråta, skratta eller gråta?!

Inga kommentarer: