söndag 13 januari 2008

godnight

nej fyfan. kan inte sova och har ätit två stycken ...fan heter det? jag vet inte, goda var dom inte men jag var sjukt hungrig. var tvungen att ha något i munnen. "jag gillar att ha saker i munnen" höhöhöhöhööööh... kliar på mitt sår hela tiden med. Det var sålängesean man hade ett sådant skrapsår på sitt knä. Minns när man hade det som vääldigt liten. Man fick det jämt och ständigt. Sprang och ramla och rätt som det var så satt man och skrek "maaaammaaa uuhäääää". Denna gången vill jag bara inte att skrapsåret ska försvinna, för det är ett fantastiskt minne Stockholm! Där skrapa jag upp det. där gick jag och blödde från mitt knä. Stockholm har lite smådroppar av mitt blod i sig nu och jag hade lite gru från stockholms gator i såret som Leo, den store tvättade så varsamt ur med alkohol i kroppen. Där satt man på toaletten på hotellet med leo framför sig. jag saknar det faktiskt. Det är just sådana här nätter jag tänker på det. och det jag kan göra är att skratta och minnas. Kanske hoppas på att mitt sår lämnar ett fint ärr. Det är trots allt från tockholm. bästa nyårn som jag någosin kommer att ha. kanske igen till februari? Leo är nu i brasilien och chilar järnet. är sjukt avis på han. medans Leo tar det chillidill i brasilien så ska jag gå och vara lite chilidil i min hemska säng. det är trots allt skola om några timmar. Anna har lovat att ringa och väcka mig. jag blir så glad av hennes samtal klockan 06.00 på morgonen. men jag ska inte klaga, för det är mitt underbara sällskap jag får på morgonen: en mobiltelefon innehåll av annas röst.

Inga kommentarer: