onsdag 9 januari 2008

aj löv yo

nu är jag gravid igen. Först var jag gravid med imac men så blev jag inte nöjd när den föddes. Jag ville inte vara en bra mor till den. den bara stod där och såg cool u. jag ville ha mer än så. Så jag klaga, klaga och klaga tills min vän christian tröttnade. Han provar min imac och jag tar hans macbook som är nästan som ny och provar. jag trivs som fan. Precis det barnet jag alltid viljat ha. Kan gosa i sängen om jag vill, äta mat med den. ha den i min närhet. ta med mig den och göra coola utflykter. Mitt älsklings barn. Jag har haft många älsklingar inom ipod, mac och..ipod. Men denna är min favorit. och till januari kan hon få en lillebror, dvs en till ipod. Min trejde!! jag är skandal, men ipod är mer skandal också, en gång ipod, alltid ipod! Så är det bara. Det är som att det jävla äpplet förföljer en. jag äääälskar iaf min macbook. Sa bara döpa henne till något. Eller nej, ännu bättre. HON får bli min nya pojkvän. Den pojkvännen man alltid skriver om och gosar med. Fan va bra.
Okej...nu upptäcker jag att detta inlägget börjar flippa ut. Först är jag gravid, sen är jag tillsammans med det jag ar först gravid med. You get it? dasg för sömn. Min sak är skriven: macbook. jag ska aldrig lämna dig. DIG ska jag vara trogen för alltid. Du ska få sitta hos mig i sängen och där ska vi ha det mysigt. Du ska bli grädden på glassen när jag har fixat rummet med. Grädden på glassen!


Inga kommentarer: