lördag 26 januari 2008

new babys

Jag såg dom där, stod där och glittrade och glänste: här Lisette, missa mig inte, köp mig, jag tillhör dig, det vet du! - nog allt visste jag. i en hel månad gick jag förbi dom och fick ångest. Igår släppte jag loss och köpte upp dom. Dom är inte rosa, dom är inte wow känsla för andra, men för mig är dom perfekta. Dom är stilrena och har en liten klick glamour i sig, men det viktigaste av allt är att dom har äkta-lisette-detaljer, tex öppen tå, diamonds (som jag faktiskt alltid älskat på både kläder och skor). Skorna är mina och skorna ska pryda mina fötter ikväll.

Sen har pappa varit snäll och köpt en liten klunk på systemet idag med, till mig. Men försiktigt får det bli, men oj så kul man har det ändå! och ännu roligare ska mina fötter ha det idag med, stackars dom imorgon. Ses ikväll :))

Inga kommentarer: