fredag 1 februari 2008


Jag berätta aldrig att jag lura familjen att jag köpt en tax? jag skicka både ett sms till mamma och pappa.
sms till mamma: hej mamma! nu har jag handlat upp en tax. Han heter Tore och är ett år. Jag ska hämta han om en timme. bara så du vet. Puss!

mammas sms till mig: sluuuuta!?

sms till pappa: Hej pappa. jag vet hur du tycker om taxar, men det skiter jag i. Jag har handlat upp en nu, Tore heter han. Kommer hem när du sltar så får du se han. Älskar dig hihi

pappas sms till mig: fuck off!

jag gick i stan och skratta ihjäl mig. När jag kommer hem visar jag Tore och ja.. det blev verkligen chockerade miner. Miner som jag totalt älskar. Både mamma och pappa berätta att dom hade suttit och diskuterat hur dom skulle lösa det. vad dom skulle ta sig till. Sjukt jävla roligt måste jag säga. Speciellt efter att jag tjatat om en tax i så många månder nu, och varje gång jag gjort det så har dom skrikit NEJ till mig. jag älskar att ha makten över föräldrana ibland. Men visst är Tore söt?


Inga kommentarer: