söndag 17 februari 2008

Helgen var helt okej. är bara trött på att gå it på en nattclub och känna att man måste vara säker på att visa inte är där och förstör. För jag menar, det är väl inte fel av mig att försöka hindra en skadad person att snacka en massa dynga till den jag tycker om? Hur skrämd kan han inte bli av detta? Det skrämmer mig och jag var verkligen nervös och orolig igår, vilket ledde till en sådan spänning. Kändes verkligen inte bra. Jag är tyvärr inte den som bara kan koppla av och ha kul om någon som jag ogillar kan skapa onödiga problematiker för mig. jag slipper helst det tack, och det är då man är på sin vakt.

Nu är det lite off med ord och så för min del. Känns som jag inte har något kul att tillägga dessa dagar. jag har bara en sak i huvudet nu förtiden. Om inte sex så är det en person vartfall.

Hörs.

Inga kommentarer: