tisdag 26 februari 2008


Nya lektioner i skolan. Känns jättebra. Känns jättebra att börja skolan klockan 08.10 med att få veta att tre tim lektion är inställd. Känns jättebra!

Vädret då? regn regn regn regn. Håret såg ut som en plattad pudel. Sminket var fettigt och unkigt. Trots det satt man med ett trasigt leende på bussen hem med mobilen i hand och tyckte allting var underbart. Onsdag är imorgon. Den efterlängtade onsdagen.

Så till sist har vi då lönen då ja. Vad ska vi säga om den? jag fick den idag men jag känner mig redan fattig. Precis fått den och jag känner mig fattig! Hur är det möjligt? Är det tanken på att jag har gått och planerat vad jag ska ha? jag vill ha en hel del. Jag måste nu sitta och lägga upp min ekonomi. Jag måste på allvar göra det.

Annars: Onsdag, baby!


2 kommentarer:

Simpa - Lite bättre, lite vassare sa...

haha ruggigt lika inlägg ang lönen :)

LK sa...

brandeby: ibland är man inte ensam ;9