tisdag 5 februari 2008


Nina och jag bjuder på denna från neon i helgen. Kaaa-cHiiinG. sjukt trevlig kväll. Det blev först jobb sen var det direkt hem till nina och gjorde sig ordning. därefter packa nina upp våra fina drinkar. Vi båda kom på att det var första gången på riktig som vi båda gick ut själv med varandra. Annars har det alltid varit med andra. Klart som fan vi visste att det skulle bli skit roligt. och så jävla rätt hade vi med. Vi gick och vingla, sjöng och dansa. Vi var helt enkelt bäst. På bussresan dit så klämde nina ur sig en väldigt bra sanning: när vi kommer dit så kommer vi äga stället. och hur fel hade hon? Inte alls. Hon kunde inte ha mer rätt. Vi ägde. jag minns till och med att vi stod i kö för toan. jag kolla mig lite i speglen. Rätta till håret (vilket för den delen var så jävla grymt snyggt den kvällen) och då kom där två pinglor och ställde sig på en av varje sida av mig. Dom pudra näsan, puffa till håret och rynkade lite på näsan. Jag titta först på dom och sen på mig själv igen. och rätt som det är står jag och säger "jag är fan ändå den snyggaste ikväll..haaa!". antigen är jag patetisk som står och säger så eller så är dom pinglorna bara så ägda så jag känner mig helnöjd. Nåja, till sist skulle vi försöka på karoke, men det var väldigt lite folk där så vi besulta oss för sista dansen och sen hemmåt till Ninas säng, vilket avslutades med ett långt fyllesamtal från stockholm. Det kändes som tio snabba minuter, men sen fick jag reda på sanningen. 1tim och hela 30min. Tiden går verkligen snabbt när man är onykter.

Inga kommentarer: