tisdag 26 februari 2008

Nej alltså att har suttit och kollat på carolina på kanal fem som ska lansera en egen pafrym på en jädra vit häst och ha en parfymflaska formad som en rumpa så går det inte att missa dagens händelse: lönen! den gör ju sig påmind också av carolina som själv jiddrar upp med dessa pengar och rider på hästar.

Skulle jag få göra min egen parfym så skulle jag defenitivt göra så att den luktar mig. Nyvaken andedräkt, moneysmell och solsken. nej fan alltså.. det här med lönen. Det biter i en ännu.

Ett nattsamtal och lite extra kuddar i sängen kanske gör hela grejen bättre.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kom ihåg hårfärgen! KANON JU! hahahahah

Anonym sa...

Hehe, precis. Det var ju ett under att efterblivna jag kom ihåg det! Haha ;D

Hm.. Kan nog vara smart med en ja, men samtidigt är det såååååååå många papper, kommer inte få plats i en. :p

Anonym sa...

Haha, du är rolig du. :) Från en sak till en annan.. Var kommer du ifrån? :p

Anonym sa...

Aha på så vis. :p