måndag 25 februari 2008

jag vaknar upp vid sex tiden för att mamma vill ha sin mobil. Okej okej, det är lugnt. jag har fått tillbaka min laddare nu av anna till min mobilk. behöver bara ladda den lite. Jag försove rmig och är uppe NU. Det är lugnt. Inget speciellt idag. jag tar och pluggar lite extra bara. Så är allting i världen löst. Allt är underbart tjohej!

jag trippar ner och tar laddaren, stoppar in sim kortet i mobilen plus laddaren.....det fnkar inte. jag ser att laddaren är en helt annan jävla samsumg laddare. Nu är det panik! Jävla dig anna, lust att strypa dig fast att jag älskar dig så pass mycket så att jag inte kan det. jag är beroende av min mobil. Just nu är jag mega beroende. Jag har levt på lyckliga sms varje dag nu. och solen står på och allt. jag vill leva lyckliga dagar av sms. Nu sitter jag här och här helt förstörd. Antigen väcker jag Anna och tvingar hit henne eller så ....får jag mer panik.

måste ....haaaa....frukoooost!

Inga kommentarer: