söndag 3 februari 2008

nu har jag fan bankat och vridit på varena en kudde jag har i sängen bara för att ligga rätt, men det vill sig inte. Kuddarna bara ligger där som tre stora paddor. Dom är tillredställda, men inte jag. jag får inte den sömn jag behöver. Det var svårt att bestämma sig. skulle man ta en extra kudde så kanke man kunde somna, eller skulle man kasta ner kuddarna på golvet och sova på sin håriga arm? Inget svårt val. jag flög upp och raffa åt min dator, både lampa och ipod laddaren flög ner på golvet. Då springer mamma in "men... men... vad fan håller du på med?" - "ja vad fan ser det ut som? här försöker jag sova och någon välter ner min lampa!". Klart man blir arg om man inte kan sova. Lång dag i skolan tills fyra, sen är läckerheter efter det och det vill jag vara pigg på.

sihfkdblfbdhgfd vlhv ajehfl cQDJE IJI EUIFJEK Hqjlgjr igjefnjndv !!!! står inte uuuuuuuuuuuut.

Inga kommentarer: