lördag 8 december 2007

Vad väntar ni på? Det är Lördag, kom hem nu!

Jag ska vara fullständigt ärlig: jag saknar mina föräldrar, jag saknar min storebror som inte ens bor hemma mer. Veckan har varit helt okej.
- ingen har somnat framför tv och snarkat som en dåre
- ingen har suttit framför laptopen där nere och sjungit några fula låtar
- ingen har skrikit "LIISEEEETTEEEEEEEE!!"
- ingen har frågat vart man ska eller vad man ska göra.
- ingen har bett en göra saker.

Jag saknar det lite, men jag inser att så fort resten av familjen sätter sin fot innanför dessa familjedörrar så kommer jag vilja att dom ska åka igen. men alttså dom är för gulliga dessa föräldrar vi har alltså...

Pappa ringde igår på kvällen. han påpekade att dom skulle ut och handla present till mig och lillasyster. Okej oej tänkte jag, undra hur det kommer sluta. Ingen av dom har koll på vad man tycker om. En Ipod hade gjort sussen, kanske. Men det vet dom inte om vad det är. Så han frågade vad jag behöver. Mitt svar blev en plånbok, en plånbok som jag handlade i turkiet, något liknande. Mamma sa i bakgrunden att hon visste vilke. Vilket jag tvivlar på. Mamma är mycket för att gå efter henne, så plånboken kommer säkert vara rosa och väldigt fluffy med päls. Såfall kommer jag bara att använda den när jag ska ut och röja. Populär man hade blivit alltså. och till lillasyster skulle det bli en hel del godis, jag sa att hon önska sig det hahaha.. stackars kido!

Nej fan, nu är det dags för att städa....lite frukost, sen städning.

Inga kommentarer: