fredag 21 december 2007

lukten av sömn

har jobbar upp till 22timmar idag. jag är trött och helt väck i huvudet. är det värt det? ge mig ett tecken. Jobbar sent imorgon. Inget på dagen, bara sömn. Jag ska sova. Förmodligen måste jag dra upp mig själv innan tolv för att just handla julklappar. I alla fall resten av dom. Jag ska också ta igen allt imorgon som jag missat under denna veckan. Ska bli så skönt, så jävla fucking skönt måste jag säga. Rummet ser förjävligt ut. Det luktar gammla jobb kläder. Det luktar jobb. Mitt hår lyktar som jobb. Mina blåa ögon har förvandlats till gråa. Säkert fått en eller två rynkor någonstans i fejan. Ska skura bort varenda liten jobb-cell från min kropp.

Nu ska jag bara titta på tv och somna med gott samvete på soffan. Jag ska faktiskt inte upp 05.00 denna helg. Godnight.

Inga kommentarer: