söndag 23 december 2007

God Jul, glöm inte att torka dig efter du läst.

Alltså, jag satt och kolla på min julbild som jag la upp i förra inlägget. Så vacker och så fin. jag har verkligen fått tag på en annorlunda bild denna gången. men...så ser jag, små små prickar på vänster sida av bilden. vafän är detta!? Min fina bild är ihålig! jag tittar närmare. Mönstret påminer mig om något...något som man brukar ha när man kladdar....mormor och morfar har något liknande prickigt hos sig. Visst fan, det är servetter. Jag har laddat upp en bild på en servett med en skitigt julmotiv på. Den är inte lika fin mer. men så får man tänka positivt, man kan inte ha den bästa tomten. men däremot kan man ha den bästa servetten, vilket jag har: här, rakt på min blogg! Jul för mig handlar ju ändå för det mesta om mat. Tjuuuge magen!

Ful tomte, ful bild eller fult allihop
Så ha en GOD JUL!

Inga kommentarer: