onsdag 26 december 2007

I'm back in the game!

Jag vet inte riktigt vad det är. Jag får bara en sådan känls anu efter allt tråkigt som har hänt, att allting kommer att lösa sig. Det kommer bli som förr. Jag behöver inte oroa mig för hur något kommer att bli sålänge jag håller samma tempo uppe som jag gjort innan. Jag kan tacka Anna för denna inställning. Jag blir stressig och väldigt jobbig när saker inte går som jag vill. Jag stressar upp mig och tror att världen går under. jag gör till och med så att jag tappar andan. Men nu känns allt smärtfritt. Jag är tillbaka. Jag känns TILLBAKA helt och hållet. Vilken sjukt bra känsla det är. Denna kommer sitta i hur mycket jobb jag än får ta i, hur mycket än som kommer ivägen. Stockholm är snart här med. Bara några dagar kvar.

"Every time I see your bubbly face i get the tingles in a silly place. It starts in my toes and i crinkle my nose" - till dig Anna <3

1 kommentar:

Soph sa...

tack så mkt och jag hoppas du hade en grym julafton så önskar jag dig en ännu grymmare nyårsafton :D har vart lite off nu från bloggandet men nu e ja väl tillbaka :D