måndag 3 december 2007

New kido in NY...

Hur kunde jag glömma!? Fick världens härligaste (eller härligaste och härligaste, men med lukas så blir allting härligt) sms idag av min bästa killbuddy Lukas, som för några dagar sen åkte till New York det lilla svinet. Vilket fall som helst. Ligger helt totalt jädra yrvaken i sängen på morgonen idag. Har inte vaknat till verkligheten än. Från ingenstans tjuter min mobil till. Klockan är väl runt halv åtta.

Sms.et lyder: "fucking shit jag blev precis rånad av en stor ghetto neger som tog min mp3 och 20dollar"

Hade inte jag känt lukas så pass bra så hade jag nog blivit lite rädd, men sen vet jag hur lukas funkar. Han blir rädd, gömmer som en liten apa men kommer fram igen och tar saken i egna händer. Det som bekymrar mig är att han kanske inte förstått att det faktiskt finns skillnad mellan Sweden och New york. Lukas mah man. be safe. Lukas <3 NY
..får lägga upp hans NY-blogg laters, när jag hittar den.

Inga kommentarer: