söndag 2 december 2007

syrran, vi är fattiga.

mamma satte in 1000kr på mitt konto. Femhundra var. Femhundra till mig, femhundra till syrran. Kanon tänker man. Jag gick snabbt in till stan och handla upp mig en billig mascara för 50kr, sen blev det lite mat på det för jag måste verkligen äta. Precis shoppat en sak och går runt i stan, det är ett måste att äta. Sen blev det att handla lite frukt som jag inte alls trodde skulle vara dyrt. Tjohej ja, jag handla frukt till hela sverige, skulle sätta sverige på bantning hade jag tänkt, just med frukt! S jag hade väl nästan slösat min den av mina pengar då...

kommer syrran idag med sin lilla vän "hur blir det då med mcdonalds? ska vi äta eller?" - what the hell? vad har jag nu gått och lovat. Nästa fråga är "har vi pengar till det då?". Det bästa med systrar är väl att man kan dra en lögn eller två. Nu blir det mcdonalds. Och egentligen är hela frysen full med kött/fisk och annat gott, men mcdonalds låter som en kanon söndag.
Jag var en gång väldigt ekonimiskt. Sen kom mcdonalds in i mitt liv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja detta helvetiska mcdonken ;)

Söt ^^

LK sa...

adde: som ett helvete ;)