söndag 9 december 2007

Det är vad jag tycker bara...

Mjo, skönt att föräldrana hemma. Det känns rakt in i hjärtat att dom kommit hem. Pappa har som vanligt tagit sönder sin mobil när han var borta, så han bestämde sig för att åka och handla en ny. Då såg han ett familje-erbjudande på mobiler. En ny mobil till alla! Hurray! (Jag älskar min samsung, men en ny mobil behöver jag faktiskt) Så ja, det gick till min mamma och min lillasyster, men inte till mig. Jag var över 18år. Okej? Vilket fall som hlest så köper pappa erbjudandet ändå. Alla får en ny mobil utom jag. Mamma har mobil, syrran hade, och pappa tog sönder sin. Jag då? hallå?! Jag är besviken och faktiskt ledsen. Jag är inte bortskämd, absolut ite. Men om det nu inte går till mig, så kan man väl fixa det på något annat sätt. Alla sitter och är så fucking glad över sina mobiler. Vad är jag? Jag får sitta och titta på.
Kunde väl i alla fall ansträngt dig för att hitta något till en?

Nej, jag ska gå och leka med vattenkameran som jag fick av brosan från Spanien, jag diggar den starkt! Sen fick jag en ful fisk med, men den ska jag ändå hänga upp. Man får vara nöjd för det lilla man får, right?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så jättemycket för din kommentar! Jag blev jätteglad!
:)
Lycka till med mobil-jakten!