lördag 1 december 2007

Orkar inte duscha = bloggar

Jag orkar inte gå in och duscha redan nu så det får komma in ett blogg inlägg TILL. Dagen då? Helt okej. fantastiskt och syrlig.

Vakna upp med ett glatt humör till egaels - hotel california. Sorlig låt men rätt shysst att vakna upp till. Föräldrana var pust borta. Man kände lugnet redan första min som klarvaken människa. Nu kan jag göra vafasiken jag vill. dagen har varit : träff med anna och christian, letat upp billigt smink, checkat dyra klockor och ätit halvklara mini-donuts. Handlat smått och gott inför kvällen, städat och rensat tvätt. Nu är det bara jag som ska skuras upp och bli fin.

Mitten på allt detta så sitter man och går in på sina medlemsidor. Och det är så sorligt. Så patetiskt och återigen, så sorligt! Jag är nekad som en vän. Sådant irriterar mig. Varför kan inte en människa bara ta och inse saker? herrejävlar va svårt det kan vara. Blockera och inte kunna säga hej som en vuxen människa. Har hållt tyst för länge men nu är det bara ledsamt att se på. En del människor lär sig aldrig. Och tydligen kan en del inte heller växa upp.

Nej, kom nu Frida och Joel. Gör min kväll som vuxna 18/21 åringar gör!

Inga kommentarer: