torsdag 10 april 2008

Nu har jag jäklar i det rensat bland mina kläder och jag säger då det, att en tjej som handlar varje månad, misnt sex plagg borde rensa en gång i månaden med. För jag köper ett plagg och därefter använder jag inte det mer än två gånger. Har det tur, så fram tills nästa shoppingrunda. Det är sinnes om man tänker efter. och värst är det när man är extra fattig, man letar överallt efter det finaste plagget man har och det tycker man att man inte har för inget ät super nytt. Nya kläder för mig blir gammla redan efter en vecka. Sorligt är det. Så en tjej med detta bekymmer borde minst sortera bland sina kläder minst en gång i månanden, kanske skicka till myrona, afrika...eller njä, för fint. Men ge dom till lillasyster, kusin, mamma eller något!

och så har vi det här med idioter som tror dom kan överatal en till fest. idotiskt glada vänner. Det ser rätt ljust ut i början med förflaskning och tider, sen kommer bomben, andra världskriget.

Robin: Kom igen nu lisette för helvete. fest. hemamfest
jag: jag jobbar jag kommer senare
robin gör vad fan du vill bara du kommer.
jag: jaja
robin: ja men lova
jag: jag stannar inte länge. vill kunna sova ut sen är det jobb
robin: du är hemma senast två, senast
jag: okej.
robin: bra! fråga anna
jag: ja jag ska. men då måste jag ha inbjudningskort till henne med för annars går det inte
robin: vi förfalskar ett.
jag: haha jaja.. vad är temat för något då?
robin: ja dissa nu inte festen när du får höra..
jag: njäää... vaddå då?
robin: nörd-temma!
jag: vad fan säger du?
robin: ja vi ska vara nördar... det fixar du lätt haha
jag: dö. okej? ja jag ska inte vara en nörd, det kan ni alla fet glömma. Töntig alltså!! och du tror anna vill vara nörd? nej vi är inga nördar vi är dom som nördarna drömmer om!

Vi får väl se hur det slutar!

Inga kommentarer: