torsdag 24 april 2008

Härlig väder, sol och bad, nästan. Det var varmt. Tog ingen jacka idag, bara något svart skit över kläderna och gick och vandra i stan. ja fiifaaaan, varmt är det. Sen gick man där och lulla med Anna i solen, prata om både det ena och det andra. Det som vi kallar HEMLIGTSTÄMPLAT. Och ja, imorgon är det KAAAaaaaAA-ChiiiiNg* på kontot. fast det är inte kul att jobba samma helg. Så man känner sig lite slö över det hela.

och vad är grejen med facebook? jag vill slippa MSN ibland och då tillbringar jag tid på härliga facebook som får tio plus stjärnor av mig just för det är så bra. men nej nej, facebook ska krångla och skaffa en direkt chatt, som MSN! jag tryckte just nu hårt på tagenterna...
och en sak till! Air mac, haha, stenful! släng in den i väggen och flyg iväg!

och ja, sist men inte minst. Denna låt. Sommar låt.... 2007! men sen har ju NRJ kommit med en dunder mix, okej okej jag får väl säga att den är ..okej! Man kan höra den ute, vilket man inte kan med denna. Denna kan man bara höra när man badar pool, grillar, eller skålar öl med vännerna. Det är sommar 2007! Jag tycker fortfarande att gitarr tonerna slår bäst! En till sommar med denna sköna? Tackar inte nej!

Inga kommentarer: