tisdag 1 april 2008


Allting starta så kanon idag på morgonen. Önska allting kunde starta så varje dag. Fast ja, kommer det något gott så är det självklart det ska komma någåt dåligt. Förkylning, hosta och halsont. Fast nu känns det som att det kommer dubbelt upp. Sjukt trött är man i hela kroppen. Det blev bara att åka hem, ta sina skolböcker som man glömde plus datorn, och sätta sig på smultronstället med anna. Där plugga vi jävla i det med både mackor och kladdkakor. Tur att jag iaf har smaken kvar....eller hade. Mycket blev gjort ändå på mindre än två timmar. 65 frågor! Rekord! och bra svar fick man med. Då var det avklarat.

och ja, vem fan vill ha sin lärarmiddag på ankare, eller vad det heter. Alltså vad är det för förslag? Aldrig, aldrig och då hoppas jag på ALDRIG att det går igenom. Vore det så fel att ha en simpel, mysig middag med lärana på gränden? Vilket jag anser vara den finaste uteservering samt inne under sommar perioden.

-"nej men vi äter inte de köttet som finns där" - men gnäll! det är allt vad skolan kan göra. Gnälla!. så vi ska sitta och titta på ...MAGDANS och äta lammköttbullar till vår studentmiddag? jag tror jag svimmar av så mycket skratt jag utsätts för när det gäller detta. och vad har gränden som ingen kan äta? Slå ihop ett i ett, ta ni era skilz och magdansa på gränden istället. och varför i hela fridens namn föreslår nu läraren att klassen ska bestämma och komma med förlsag. Vi vet precis hur det kommer sluta. Jag kan riktigt se det framför mig och verklugen höra alla dessa kommentarer. "ni svenskar vill bara ha så svensk som möjligt..." - klart som fan man vill. Sen när blev student magdans och lammköttbullar?! Hade jag kunnat just nu så hade jag snytit snor på er!

Inga kommentarer: