tisdag 29 april 2008

jag kan tycka det är riktigt komiskt ibland hur folk sitte och lägger sig i och spkulerar till vad som händer runt om ens liv. och utan att ta reda på saker så dra dom sina egna slutsatser. Det är nog det roligaste jag kan tycka med det hela. Att folk ens orkar lägga ner tid på vad andra gör för att därefter kommentera det när dom inte har ett dugg med det att göra. På toppen av allt, visar det sig att dom inte är så mogna i huvudet trots allt. Dom är inte felfria, utan exakt som alla andra. Det måste vara en chock att vakna upp och tänka det! Fy för, jag vill inte veta. hjärnan tar upp för mycket info "du är...inte..perfekt......!" ja herregud, vilket helvete! speciellt när man ser folk sitta på stan, men som egentligen skulle rest för några dagar sen.

- är det nu jag ska göra som ni? Dra mina egna slutsatser och säga VARFÖR ni är hemma, för att JAG VET ALLT-snack?

nej, tyvärr... jag blev vuxen när jag var 16. Vart ni befinner er i er ålder vet jag inte. Kanske 12 fortfarande?

Inga kommentarer: