torsdag 10 april 2008

har försökt sova men det går inte. har bara legat och zappat på tv och drömmt mig bort. Simmat runt lite på nätet och kollat in olika bloggar. Det är helt sjukt vad folk kan ha med i sina bloggar. En del bloggar handlar om hur de är otrogna mot sina män/kvinnor och en del är om deras egna hästar. Hingst vs Hingst. yadda yadda...bara tråkigheter. och sen tv.en är inte alls mycket bättre. Hur kunde jag som 13-14-15 åring sitta och titta på Xena!? Idag såg jag ett avsnitt på första gången på väldigt många år. Jag titta igenom hela och jag satt mest och skratta åt hur B Xena avsnitten är. Monsterna där i ser ut som dom kommer från gammla nitendo spelen och xena själv hoppar runt och jiddrar med sin tunga och låter som en hög zigenare.

Okej, ni som är 13,14,15 ni förstår ändå ingetning nu. allting är så coolt nu och sitter säkert där sent på nätterna och vill vara som Xena. Hoppa runt, förälska sig i en hårig, stark man, ha en röd svans efter sig och springa och kasta med en rund frisbee. Ni kommer att vakna upp ur den förbannelsen någongång. Om inte så är det iaf dags att vakna upp ur 90-talet.

Godnight.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHA hög zigenare