fredag 11 april 2008

man vaknar upp av det står två kostym män i rummet och står och tittar på fönstret "ja jo här är ett handtag. dettg fönster är bra..då går vi till nästa" - att dom vågar! Där ligger jag under mitt täcke med eller uatn kläder spelar ingen roll. Jag ligger där och sover! hur kan dom bara få för sig att gå in och stå och titta på ett fönster. och förresten? vad är egentligen det för jobb? Fönsterjobb? Det finns jobb för allt! Mamma springer sedan in och ropar något om shopping. Oh shoppingm, på en fredag? ohja, det är klart! Vi åker till mitt fina Ikea. Därefter till ÖB där mamma retar ut mig totalt inför en vakt och menar på att jag har damp, därför får mamma står på handikapp. (!?) Jo men jag får tacka min kära mor. Som tröst fick jag en pretty sjal med mig hem. och nu sitter man här och bankar in lite batteri i poden och är stressad och törstig som fan. låt denna dagen gå snabbt och smärtfritt. Imorgon är det Lördag. Imorgon är det underbart! och just ja, den där nördfesten...den blir av. Fast jag kommer defenitivt inte vara en nörd. jag ska bara sitta där och skratta åt alla andra. Skratta är exakt det jag ska göra, sen ska jag somna fruktansvärt gott med ett minne gott från denna nördkvällen.




Inga kommentarer: