torsdag 10 april 2008

En tur på banken har gjort mycket. Skattpengar och nytt sparkonto...igen. Man vet inte längre hur många man har eller hur mycket pengar man har, eller rättare sagt som man har koll på. Men det är väl till det bättre. Internetbank också fixat nu. haft problem med det innan så det var lika bra att få det gjort. Kände mig smått vuxen när jag satt där själv men det sjönk sen när jag var tvungen att ringa pappa efteråt och fråga hur nu allting skulle gå med internetbank och pengarna. han lova att han skulle visa mig sen och jag blev störtglad. Hade jag bott själv hade jag vid detta laget haft svidande panik.

Då är man ledig imorgon från skolan och det betyder vö att man får sitta och plugga mer. Funderar skarpt på att gå på den hemmafest som jag blev bjuden till igår. Träffa Ida för någon kväll sedan. Blev riktigt glad för att se henne nu när hon är och ebsöker malmö. Hon har nu bestämt sig för att lämna Stockholm varje helg denna månad för att tillbringa tid i både Oxie och malmö. Hon tykte vi skulle ut på fredag (imorgon) och jag höll med även om jag jobbade. Det fick bli en sen utgång. Tyvärr fick hon avboka igår natt och jag kan väl nästan säga att det var en lättnad. Både hon och jag ska jobba så det hade blivit lite för mycket även för oss. men snabbt efter det sms.et fick jag et annat sms klockan två på natten. Ja har man inte tid under dagen så har man väl tid under natten. Födelsedagsfest på fredag. Fyller man år så fyller man år. och jag änner att jag inte kan tacka nej till det. Inte om jag vill ha folket på min student. Alla födelsedagsfestar håller på länge, eller natten är oftas yngre då. Så vad gör det om man pker hem och stressar med dusch och klädsel. Ekonomin tillåter inte, men när har det hindrat en 19åring i malmö?

Inga kommentarer: