tisdag 22 april 2008

jag vill skriva sjukt mycket negativt nu men sen kom jag på att det inte var lönt. Däremot har intresset försvunnit från mycket. jag orkar inte ens lägga ner snack eller tid för något som inte sker. Det är inte jag. Jag vill rakt på. Inte gå runt allt. jag vill komma på ideer och veta att något sker, inte att det är problem där och där! Fan, inte ens festsugen är jag. Dino sms innan "hej lisette, ut i helgen?". Dum som jag är svara jag med en gång "nej, jag har mycket att plugga" - vilken lögn! Förlåt dino, om du läser. Fast du fatta det nog. - men jag vill faktiskt inte ut, fast jag ska ju jobba ändå, men när har jobb hindrat mig? fast jag känner inte för det just nu bara. Jag hoppas det bara är denna dagen som gjort mig såhär. Tycker att jag känner det såhär FÖR ofta. avskyr det.

Inga kommentarer: