onsdag 2 april 2008


jag orkar inte känna efter hur jag mår. jag hänger, bokstavligen hänger från både höger till vänster. jag vakna först upp vid sex tiden, snoret hade runnit ut på kudden och halva kinden hade fastnat i det. jummi jummi!, what to do? jag tog med mig en hel hushållspapper med mig in på rummet. jag vaknar upp vid nio tiden av att jag hostar upp en stor bomb så det känns i hela halsen. jag somnar. vaknar upp, somnar, vaknar upp. vid tolv vaknar jag upp igen och ser att hela mitt rum är fullt av hushållspapper med snor på. men fyfan, mindre gott. men jag bara somnar om. tio min senare vaknar jag igen. jag fixar det jävlar i det inte. så jag ringer till mitt kvälls jobb och säger att det funkar inte. jag inväntar svar och det blir "lite sent ute... kom och så fixar vi ledigt till dig imorgon".

men tänk nu om jag är frisk imorgon? fast å andra sidan så finns inte chansen där. jag menar, jobb till halv tolv sedan hem och sova och upp klockan 06.00 ? Haaahaaa, jaaajaa! jag vill bara bli frisk till helgen. Sen lovar jag att aldrig mer klaga. Amen.

Inga kommentarer: