måndag 21 april 2008



Helgen:
jaaaadå, helt okej! pappa hade sin såkallade rökfest och den blev väl rätt så bra antar jag. Innan jag och anna gick va det ett jädra håll igång.

Anna joina tidigt redan vid tre på eftermiddagen. Vi tog plats och gjorde håret fint på oss båda. Ingen blond utväxt mer. Vilken skillnad ändå. jag såg blekare ut tyckte jag. Anna blev väl inte så nöjd, men jag lovar dig, nästa gång tar vi möööörkt, så du blir blekare än mig hähä.
Vi duscha och tog på oss mysbyxor, och jag säger då de. Den dagen mer än anna ser mig i mysbyxor, den dagen är din dröm. Fan vad skönt det är att bara gå runt och se stor ut i ett par fula träningsbyxor eller mysbyxor vad dom nu heter. Tur var satte vi oss bara i trädgården, och vem satt där? jo såklart pappas folk, yadda yadda på dom! Det pågick så mycket skit i deras hörn medans jag och anna satt i vårt hörn och åt plastiga nudlar och halvstekta vårrullar. Hungrig var man! Efter en stund kände vi att vi var tvugna att fixa oss annars hade vi nog sett hemska ut.
Vi drog den sista klunken och begick till bussen. När jag upptäckte att jag var yr var när jag skulle hänga min väska över min arm, men råka missa. Det gör man inte allt för ofta de alltså.

jag orkar inte dra hela kvällen, men det blev mycket prat, sms och ja..prat. Sen blev det slagt, och fyfan, jag behövde inte ens stå i kö. jag gick in där alla dom dom med medlemskort går in. Ursäkten var att jag såg ut till att frysa. jag frysa med någon konstig drink i kroppen? Absolut inte, men man säger väl inte nej. Och varför händer det alltid när man är ensam? Och såklart, där var man en stund, eller några timmar och dansa tills fötterna sved och träffa lite randome folks. Sen ska det såklart, SÅKLART komma idioti och förstöra resten av kvällen. Jag vet varken ut eller in. Aldrig varit med om något sådant. Eller ska man säga såhär, mycket har jag varit med om, men defenitivt inget sådnat här. jag kan kalla det ren svartsjuka som är äckligt att titta på ( vet inte om det är det, eller vad det går ut på eller vad det är för människor, men jag koppla ett och ett och VOILA, se vad man kommer fram till). Njä, låter det vara där...blir knast bara jag tänker på det. Första och sista gången jag bara står där och tar emot det i alla fall...


Laajsseette aka. naked och Äänna aka. kattögon <3

Inga kommentarer: