lördag 12 april 2008

drog fram hela nystädade gardroben....

och hittade geeks-socks en timme senare utanför gardroben....

GOOD WORK!


gårdagen i ord? Finns inga. Joba i fint väder, jobba i fult väder. Står och fryser för att man väntar på en helvetesbuss. Jag avskyr Malmös bussar på kvällen det är inget man vill stå och vänta på. hem och dra fram alla kläder ur den nystädade gardroben. leta, leta, leta, leta. Hitta inget. Till slut hitta jag ett par knä strumpor som jag inte hade planerat men som var den enda möjliga vägen ut för att klara mig ifrån denna "nörd temat" - det uppskattades, men jag frös. Jag frös verkligen. Tur så befann allting sig i oxie och kryss i tacket för att det verkligen var lyckat. Annars brukar alla oxiebo dra sig in och fira. oxie bär något olyckligt över sig när det gäller fester. men inte igår.. igår vingla man hem och försökte skriva sms i lilla oxie. Om jag ska vara rak p sak så var det faktiskt skönt att vara så nära sitt hem. Aldrig har jag kommit hem snabbare. medans alla de andra åkte in till Malmö runt två/tre tiden så åkte jag hem och var nöjd. Och nu är det LÖRDAG! The day!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men lisette!!!! hahahah va e de för fläck du har vid fötterna va har du och ditt sällskap hittat på??? hahahahhahahaaha o ja de va fint igår o tack!!

LK sa...

robin: det är en fläck som kallas kärrrrleksfläcken. och sådana har du inte många av! Oouuussh! tack själv.