torsdag 3 april 2008


jag tror seriöst på att vara sjuk. Det är då man sitter och säger till sig själv att man ska göra klart lite skolarbete, samt kanske städa upp både det ena och det andra och sen ta tag i gardroben och rensa lite där. Istället blir det att man bara ligger i en säng och ruttna bort med en liten vatten och tio liter hushållspapper. läsert lite bok hit och dit, tittar på lite skor och kläder och gör en önskelista. Sen loggar man in på msn! wohahaha wohaaa, vilken grej det är att logga in på msn och upptäcka att gammalt folk lever. samt jag själv. jojo minnsan och dar!

Lukas: komsi komsi till halmstad
Jag: ge mig tiden
lukas: 25 april
jag: fredag right?
lukas: ja.
jag: okej. det är ju lön och allt. du får välkommna mig med en skylt "välkommen lisette till halmstad..äntligen!"
lukas. jag och ?
Jag: du och dina dammråttor?
Lukas: som du så fint ska städa upp sen
jag: javisst ja...
Lukas: fan va gött. slippa städa den 25
jag: du kan väl iaf dammsuga? jag kommer!
Lukas: haha nä, jag spara allt till dig!

en bästaste vän flyttar till halmstad och detta är saknaden? Uttnyttja mig för städkunskaperna så utnyttjar jag dig för att du bara har en tom lägenhet som står. Det är vad man har vänner till!

Inga kommentarer: