tisdag 2 december 2008

vad trevligt med film och fisk på en tisdag. speciellt när regnet är som värst med. då finns det inget bätte än veckans plus och minus.

+
att man har klippt sig måste ändå vara ettg stort plus. det blev fint. man måste bara vänja sig. det blev lugg. lugg är både positivt och negativt. det negativa har jag inte fått ta del av ännu. men det kommer nog. larsson & lange eller lange & larsson? jag minns inte. där klippte jag mig iaf. mycket bra. rekomendera det starkt. synd att jag inte kan lägga namn på minnet bara.

20årsfesten blev såklart av och den blev väldigt roligt. försenad och allt till maten, men det blev tillsut bra även det. däremot är mazarin sjukt tråkigt! man skrattar inte mycket, man dansar inte mycket heller. eller så var humöret bara en massa pendelhumör just den kvällen gällande de.

roliga bilder som man tar under kvällen. zoomar in mina bröst i stor storlek och voila, dom finns på bild. ja man får väl bara stolt...över att någon vill fota dom. jag är hedrad.

-
alla affärer som bara har tråkiga kläder! allting är tant på tant och örk på örk. det finns inget att glo på. tråkiga färger, konstigt tyg och konstiga utseende på kläderna. varför kan jag aldrig få en lön där det finns riktigt coola kläder i butikerna? det enda jag fick tag på som jag är helnöjd med var en spetströja, som jag kom och tänka på, att det kommer jag bara att använda en gång till om jag känner mig rätt, sen är väl spets ute? örk örk örk.

vimmelbilder när utgång sker. fyfan va jobbigt. det är ångest bara. se bilderna dagen efter är mer ångest. för just när bilden blir knäppt så tror man att man ser snygg och trevlig ut. att den kommer bli fin, yadda yadda. men nej då. istället ser man ut som en tjej som inte tvättat håret på länge. jävla lugg tänker man. dåligt val där kanske!

finnar , jag avskyr dem. speciellt när man får en på hakan. känns för jävligt! FÖR JÄVLIGT!

thats all..


Inga kommentarer: