torsdag 27 november 2008


gårdagen var underbart fin. den går knappt att beskriva. men fin var den.
christoffer och jag åt lite mat i stan. vandra lite och skoja om en bild som var på bussen. vi kolla vårt minne. det funka verkligen inte. men det var roligt. när vi kom hem så koppla vi i min nya dvd och såklart går det inte att titta på brända skivor, såååklart. alla oddsen mot en när man ska försöka få det så gott som möjligt. men det löste sig sen. man titta lite tv, prata lite med la familia osv. därefter fick jag presenter. pepparkaks-kola som var hur jäkla seg som helst, sen riktigt belgisk chokladdricka. riktigt gott! ska ta och göra en kopp senare kanske. sen fick man ndra mysiga saker. Huhaa.. men överasskningen blev en rosa ipod. gud så glad jag blev. tårana kom och glädjen spred sig över hela kroppen. sen fick man leka lite med den och sin lilla kärleksfulla grabb! jag kan beskriva dagen mer och mer detaljerad, men jag hostar för mycket. riktgt jobbigt. till helgen och allt! när jag allra minst behöver den. det blir stress dagar fram tills dess. men jaja.

tack christoffer för en väldit fin födelsedag/dagar. du har gjort dom så underbara. jag älskar dig.

Inga kommentarer: