söndag 16 november 2008


oj oj oj vad jag är trött och tung i huvudet. mitt knullruffs vill inte ge med sig och jag slängde bort borsten, in i väggen och svor! jag orka iaf städa undan gårdagens sprit från rummet. men det ligger någon whiskey flaska hit och dit. ett vinglas och ett grogg-glas med pressade lemon i, står fortfarande kvar på en hylla. sängen luktar man och kvinna. men vad gör det, snart luktar den mer man och kvinna. han skulle ta sig till ishockey och prata med sina grabbar på jobb. att han ens orkar. jag lider med han. lite mat ska han få. sen kälek. men jag ska först ge mig själv kärlek. kexchoklad och beck. jag ska ta av mig byxorna och linda in mig i täcket. sen blir det kärlek. men först ska jag ta ut allt som stinker sprit. och imorgon kanske jag talar om sensation. nu finns det inte rum och tid för det.

Inga kommentarer: